Papildinām zināšanas.
Informācijas laikmetā kļūst pieejama vide, kurā ir iespējams gūt atpazīstamību ieguldot krietni mazākus finanšu resursus. Tieši tāpēc konkurence kļūst tikai asāka, kas nozīmē to, ka, lai konkrētās darbības uzrunātu mērķauditoriju komunikācijas veidam ir jābūt atšķirīgam un īpaši saistošam. Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras organizētais Seminārs „Digitālais mārketings veiksmīgai uzņēmējdarbības attīstībai”
Eksperts: Juris Ulmanis, uzņēmuma “Experiental Simulations” līdzdibinātājs. Pasniedzējs vairākās Latvijas augstskolās, tostarp pasniedz kursu “Starptautiskā mārketinga pārvaldība” maģistrantūras programmā “Starptautiskais bizness un eksporta menedžments”, kuru Ventspils Augstskola īsteno sadarbībā ar Kremsas Lietišķo zinātņu universitāti Austrijā.