Aicinām uz otro Iedvesmas akadēmijas tikšanos – Šoreiz par pārdošanas ētiskajiem principiem…

Guna

Priekšstatā par pārdošanu ir daudz negatīvā. Tam pieaugot, tirdzniecība bieži vien pārvēršas par attiecībām, kas dibinātas uz bailēm. Klienti baidās, ka viņiem tiks „iesmērēti” viltojumi vai pārdevējs ar savu pierunāšanu attālinās viņu no  veiksmīga pirkuma. Pārdevēji, savukārt, baidās, ka viņiem neizdosies realizēt preces. Noieta zaudējumiem sekos neizpildīti plāni, un viņi negūs personiskas sekmes.

                  

Pircēji neuzticas pārdevējam, tāpēc tiem jāmin, ko īsti pircējs vēlas. Pircējs uzskata, ka viņiem ir taisnība.

 

KLIENTU APKALPOŠANAS

ĒTISKIE PAMATPRINCIPI

 

Ja sarunu vada klients – tā nav pārdošana, tā ir slikta klientu apkalpošana.

Ja netiek aktualizēta klienta vajadzība – tā nav pārdošana, tā ir produkta vicināšana.

Ja netiek celta produkta vērtība – tā nav pārdošana, tā ir produkta diskreditēšana.

Ja klients nopērk tik, cik plānojis – tā nav pārdošana, tā ir padošana.

 

Lekcijas mērķis – uzlabot savas klientu apkalpošanas iemaņas, lai panāktu augstāku klientu apmierinātību un lojalitāti

Beigsim nodarboties ar nefunkcionālo pārdošanu un sāksim palīdzēt saviem klientiem gūt panākumus

Dalībnieki – Skaistumkopšanas salona meistari, vadītāji  un darbinieki, kuri ikdienā kontaktējas ar klientiem.

Plānotais rezultāts

 

Paaugstināsies darba un klientu apkalpošanas profesionālais līmenis

 

Iespējas paaugstināt salona apgrozījumu

 

Iespēja piesaistīt jaunus pastāvīgos klientus

 

 

 

Discover more from Starptautiskā Kosmetoloģijas koledža

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading