Aicinām uz otro Iedvesmas akadēmijas tikšanos – Šoreiz par pārdošanas ētiskajiem principiem…
Priekšstatā par pārdošanu ir daudz negatīvā. Tam pieaugot, tirdzniecība bieži vien pārvēršas par attiecībām, kas dibinātas uz bailēm. Klienti baidās, ka viņiem tiks „iesmērēti” viltojumi vai pārdevējs ar savu pierunāšanu attālinās viņu no veiksmīga pirkuma. Pārdevēji, savukārt, baidās, ka viņiem neizdosies realizēt preces. Noieta zaudējumiem sekos neizpildīti plāni, un viņi negūs personiskas sekmes.
Pircēji neuzticas pārdevējam, tāpēc tiem jāmin, ko īsti pircējs vēlas. Pircējs uzskata, ka viņiem ir taisnība.
KLIENTU APKALPOŠANAS
ĒTISKIE PAMATPRINCIPI
Ja sarunu vada klients – tā nav pārdošana, tā ir slikta klientu apkalpošana.
Ja netiek aktualizēta klienta vajadzība – tā nav pārdošana, tā ir produkta vicināšana.
Ja netiek celta produkta vērtība – tā nav pārdošana, tā ir produkta diskreditēšana.
Ja klients nopērk tik, cik plānojis – tā nav pārdošana, tā ir padošana.
Lekcijas mērķis – uzlabot savas klientu apkalpošanas iemaņas, lai panāktu augstāku klientu apmierinātību un lojalitāti
Beigsim nodarboties ar nefunkcionālo pārdošanu un sāksim palīdzēt saviem klientiem gūt panākumus
Dalībnieki – Skaistumkopšanas salona meistari, vadītāji un darbinieki, kuri ikdienā kontaktējas ar klientiem.
Plānotais rezultāts
Paaugstināsies darba un klientu apkalpošanas profesionālais līmenis
Iespējas paaugstināt salona apgrozījumu
Iespēja piesaistīt jaunus pastāvīgos klientus