Dalībai SEB bankas “Izaugsmes programmā” atlasīta arī Starptautiskā Kosmetoloģijas koledža

Uz SEB bankas “Izaugsmes programmu uzņēmumiem” otro kārtu saņemti vairāk nekā 50 pieteikumi. No tiem atlasīti 13 uzņēmumi, kuri tuvāko trīs mēnešu laikā izies inovatīvu un biznesa izaugsmei noderīgu apmācību programmu ar mērķi sagatavoties straujākai biznesa izaugsmei. SEB banka šīs  programmas īstenošanā šogad ieguldīs 60 tūkstošus eiro.

SEB bankas “Izaugsmes programma uzņēmumiem” tiek īstenota sadarbībā ar vadības konsultāciju uzņēmumu Civitta. Tas ir SEB bankas radīts biznesa akselerators, kurā trīs mēnešu laikā uzņēmumi gan vietēja, gan starptautiska līmeņa biznesa ekspertu un mentoru vadībā atklās jaunas biznesa iespējas, izveidos tām atbilstošu biznesa modeli, kā arī izstrādās sešu mēnešu rīcības plānu savu izaugsmes mērķu sasniegšanai.

“Izaugsmes programmas” pirmā kārta norisinājās šī gada pavasarī – tajā piedalījās 12 mazi un vidēji uzņēmumi, kas strādā Latvijā. Programmas otrā kārta sāksies jau šonedēļ, un dalībai tajā ir atlasīti 13 uzņēmumi no dažādām nozarēm un reģioniem, kā arī ar atšķirīga mēroga biznesa plāniem.

Pārtikas ražošanas un pārdošanas nozari programmā pārstāvēs N. Bomja maiznīca “Lielezers”, uzņēmums TasteCAPS, kas ražo unikālas šokolādes konfektes, kā arī virtuālais tirgus Svaigi.lv – uzņēmums, kas nodrošina pārtikas produktu piegādi no Latvijas saimniecībām. Ražošanas un tehnoloģiju nozares pārstāvēs industriālo sensoru un risinājumu piegādātājs WILL SENSORS,kokapstrādes uzņēmums ABIO, lielākais būvķīmijas, sendvičpaneļu, kā arī siltumizolācijas materiālu ražotājs Baltijā TENAX grupa, kā arī instrumentu un iekārtu tirdzniecības servisa uzņēmums Kosters un apgaismošanas risinājumu nodrošinātājs ATTA-1. Programmā piedalīsies arī izglītības nozares pārstāvji Mazo bērnu skola Knābis un Starptautiskā Kosmetoloģijas koledža, fitnesa risinājumu kompānija Gfitness, zobārstniecības pakalpojumu uzņēmums DentalPlan, kā arī interneta veikals Smartstore.lv.

“Izaugsmes programmas” pirmā kārta, kā arī potenciālo dalībnieku interese par otro kārtu ir pierādījums tam, ka Latvijā ir mazi un vidējie uzņēmumi, kuri gatavi audzēt sava biznesa apjomus un meklēt jaunas izaugsmes iespējas. Mūsu uzdevums ir atbalstīt šādus uzņēmumus ar ekspertu zināšanām, pieredzi un mentoringu, kā arī palīdzēt atrast savu pieeju izvirzītā mērķa sasniegšanā. Metodes un rīki, kas tiek izmantoti “Izaugsmes programmā” ir tie, ar kuriem parasti strādā start-up uzņēmumi, jo tie nodrošina uzņēmuma straujo izaugsmi. Turklāt dalība programmā sniedz uzņēmējiem iespēju  paplašināt biznesa kontaktu loku un saņemt informāciju par finansējuma iespējām. Mūsu ambīcija ir realizēt “Izaugsmes programmas” apmācības divas reizes gadā, tādejādi audzējot  kopējo uzņēmējdarbības līmeni valstī,” skaidro SEB bankas valdes loceklis Arnis Škapars.

SEB bankas “Izaugsmes programma uzņēmumiem” ir paredzēta Latvijā reģistrētiem uzņēmumiem ar vismaz divu gadu uzņēmējdarbības pieredzi, kuru gada apgrozījums pārsniedz 200 tūkstošus eiro. Turklāt daļa no Izaugsmes programmas nodarbībām un lekcijām ir pieejama publiski un tās var apmeklēt visi interesenti. Vairāk par Izaugsmes programmu – SEB bankas mājas lapā.

Avots: SEB BANKA

Discover more from Starptautiskā Kosmetoloģijas koledža

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading